Pupesoft Help Desk käytössäsi vuoden jokaisena arkipäivänä

Meidän tukipalvelu puhuu suomea eikä koodia.

Devlab tarjoaa kattavan tukipalvelun asiakkailleen. Meille on kunnia-asia ymmärtää asiakkaamme liiketoimintaa. Puhumme aina asiakkaidemme kieltä emmekä koodia. Tunnemme tukkuliiketoiminnan poikkeuksellisen hyvin.

Asiakkaillamme on rajaton tukipalvelu käytettävissään vuoden jokaisena arkipäivänä puhelimitse ja sähköpostilla.

Otamme jokaisen tukipyynnön käsittelyyn viimeistään 72 tunnin aikana. Lähdemme heti ratkaisemaan asiakkaidemme haasteita. Varsinaisen ratkaisun aikataulu ei ole luonnollisesti ennakkoon arvioitavissa, mutta ratkaisemme ne aina.

Help Desk opastaa Pupesoftin käytössä ja myös oikeiden käyttörutiinien ja prosessien omaksumisessa. Asiakkaidemme liiketoiminnan tukeminen on meidän ydinliiketoimintaa.

Tukipavelumme avulla sinulla on vankka järjestelmäntoimittajan tuki aina tarvittaessa. Liiketoimintamme perustuu toimivaan asiakastukeen, jolloin meillä ei ole tarve myydä yrityksellesi turhia lisäosia myynnin kasvattamiseksi.

Help Deskin supertaidot

Asiakaslähtöisyys 90%
Ratkaisukeskeisyys 95%
Liiketoimintaymmärrys 85%
Puhuu asiakkaan kieltä 75%
Perehtyy syyhyn ei ongelmaan 94%
Opastaa uusissa toimintatavoissa 90%

Help desk esittäytyy!

Satu
SatuAsiakastuki
Olen toiminut aina IT-alalla ja pystyn helposti ymmärtämään asiakkaiden liiketoimintahaasteita. Yrittäjähenkisenä asiakkaan ongelmien ratkaisu on lähellä sydäntäni.
Hanna
HannaAsiakastuki
IT-tradenomina minussa asuu pieni koodari. Tekniikka on aina kiehtonut ja hengeltäni olen myös pienyrittäjä. Helpparissa pystyn auttamaan asiakkaita ja samalla oppimaan uutta.

Helpparin vinkkilista

Näillä asioilla pääsemme supernopeasti vauhtiin
  • Kirjoita alle kymmenen sanan kuvaava otsikko ongelmasta.
  • Kuvia liitteeksi – Ota koko näytön selkeitä kuvakaappauksia ongelmasta ja järjestelmän ilmoituksista.
  • Kerro selkeä kuvaus mitä tapahtui ja mihin toiminto liittyi.
  • Lisää tärkeitä yksityiskohtia: Milloin tapahtunut ensimmäisen kerran? Mihin tilaukseen, asiakkaaseen tai tuotteeseen ongelma liittyy?
  • Mitä yksityiskohtaisemmin tiedämme ongelmastasi, sen paremmin voimme auttaa.